Blurt It Out!!

Superwomen

Posted on: January 29, 2010

Saya rasa seperti Superwomen ari ni.

Smlm tido around 1am plus cos bos dh sms mintak submit ari ni.. huhu

seharian bertungkus lumus kat office, Alhamdulillah berjaya submit bagi bos.

Bos pesan: Weekend ni keje yer

Aku tanya: Monday keje gak ke?

Bos kata: Yes

Aku: Bukan cuti Hari Wilayah ke?

Bos senyum2 perli: Yes, but u hv to come to office.

Aku: šŸ˜¦

Anyway, in laws is otw, diorg nk tgk umah ni, blum tgk lg. And nak tengok menantu sorang ni, dah lama x balik kg.. huhuh

Maka saya, wpon letih gile rasa nak tido, telah berjaya:

– melipat longgokan baju yg dh di basuh

– mengvacuum umah agar disedut segala rambut yg melekat kat lantai

– mengemas mana2 yg patut

SUPAYA: In laws saya rasa saya seorang menantu yg bagus

=D

Dan saya rasa kalo nak jd Ultimate Superwomen, sy haruslah masak dinner.

Tetapi..

Saya sendiri makan maggi utk dinner

Huhuhuh

Exhausted!!

1 Response to "Superwomen"

hehe order in sari ratu n buat2 mcm ko masak. skali they mintak recipe, habislaaa. anyway bof tu eng sub la tapi it’s in perak..kalau nak, agak berjanggut jugakla :p

Leave a Reply

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Recent Comments

Zaranurhuda Zakaria on Tips from my Tokyo trip
Zaranurhuda Zakaria on Bye Tokyo
Shani on Dengue
Shani on Being married
Shani on Discovering myself
